Marketing bezpośredni

by Afiliacja

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym – usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym – prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego – od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jakie są trzy wymiary, w jakich przedstawione są zagadnienia związane z marketingiem bezpośrednim?
2. 2. Na czym polega wymiar koncepcyjny omawiany w książce?
3. 3. Co obejmuje wymiar strategiczny według treści tekstu?
4. 4. Jakie etapy obejmuje podejście zarządcze do marketingu bezpośredniego, zgodnie z tekstem?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się