Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą

by Afiliacja

Głównym celem pracy jest analiza koncepcji zorientowanych na procesy biznesowe oraz interakcje systemów wspomagania zarządzania wiedzą, a także przeprowadzenie badań empirycznych w obszarze ich zastosowania do minimalizowania luki relacji i wiedzy w organizacji. W monografii zaprezentowano…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jakie są główne cele pracy opisanej w tekście?
2. 2. Jakie dwa kluczowe elementy są analizowane w kontekście systemów wspomagania zarządzania wiedzą?
3. 3. W jaki sposób badania empiryczne są wykorzystywane w kontekście opisanej pracy?
4. 4. Jakie wyzwanie w organizacji ma być minimalizowane dzięki zastosowaniu opisanych koncepcji?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się