Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

by Afiliacja

Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług.Szczególnym…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jaką główną cechę wyróżnia książkę “Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych”?
3. 2. Na jakim rynku książka “Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych” przeprowadza analizy?
5. 3. Jaką tezę udowadnia książka “Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych” na podstawie przeprowadzonych analiz?
7. 4. Jak określany jest segment usług zdrowotnych według książki “Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych”?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się