Uwarunkowania komunikacji marketingowej w bankach spółdzielczych

by Afiliacja

Książka charakteryzuje spółdzielczy sektor bankowy w Polsce oraz komunikację marketingową w bankach spółdzielczych

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jak można opisać tematykę poruszaną w książce dotyczącej sektora bankowego w Polsce?
2. 2. Co szczególnie zostało omówione w kontekście banków spółdzielczych w tej książce?
3. 3. Jaka dziedzina została poruszona w kontekście banków spółdzielczych w kontekście komunikacji marketingowej?
4. 4. Jakie informacje można znaleźć na stronie z linkiem afiliacyjnym do tej książki?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się