Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. Wizerunek-Relacje-Komunikacja

by Afiliacja

Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym – internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jakie nowe pośrednie środki sprzedaży zdobyły popularność na rynku turystycznym na przełomie XX i XXI wieku?
2. 2. Jakie korzyści dla konsumentów zapewniały internetowe biura podróży na przełomie wieków?
3. 3. Jaką nową możliwość uzyskali klienci dzięki rozwojowi internetowych biur podróży?
4. 4. Czy rozwój internetowych biur podróży umożliwił konsumentom dokonywanie zakupów różnorodnych usług turystycznych w jednym miejscu?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się