Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku

by Afiliacja

W okresie ostatnich dwóch dekad na krajowym rynku usług bankowych rola strategii dystrybucji w ramach strategii marketingowej banku znacząco wzrosła. Było to szczególnie widoczne w obszarze bankowości detalicznej. Rola strategii dystrybucji ewoluowała od prostego umożliwienia klientowi…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jakie znaczenie zyskała strategia dystrybucji w bankowości detalicznej w ciągu ostatnich dwóch dekad na krajowym rynku usług bankowych?
2. 2. W którym obszarze bankowości szczególnie widoczny był wzrost roli strategii dystrybucji w strategii marketingowej banku?
3. 3. Jak zmieniła się rola strategii dystrybucji w bankach w ciągu ostatnich dwudziestu lat?
4. 4. W jaki sposób ewoluowała strategia dystrybucji w kontekście usług bankowych?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się