Rynki, ulice, galerie handlowe. Polityka publiczna wobec miejskich przestrzeni konsumpcji w Polsce

by Afiliacja

Monografia przedstawia główne koncepcje teoretyczne oraz pojęcia wyjaśniające procesy przemian miejskich przestrzeni konsumpcji. Przeprowadzona analiza posłużyła zidentyfikowaniu mechanizmów rządzących tymi przemianami oraz wskazaniu grup zaangażowanych podmiotów. Szczególną uwagę…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jakie główne zagadnienia są przedstawiane w monografii dotyczącej miejskich przestrzeni konsumpcji?
2. 2. Jakie mechanizmy zostały zidentyfikowane w analizie przemian miejskich przestrzeni konsumpcji?
3. 3. Jakie grupy podmiotów są zaangażowane w przemiany miejskich przestrzeni konsumpcji według monografii?
4. 4. Jaki jest główny cel analizy przeprowadzonej w monografii dotyczącej przestrzeni konsumpcji w miastach?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się