Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim – Raport wstępny

by Afiliacja

Głównym celem projektu naukowego finansowanego ze środków MNiSW „Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim” (sygnatura nr 0027/ RS4/2016/54) jest zbadanie wpływu przekazów medialnych na zainteresowania, preferencje, a…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jaki jest główny cel projektu naukowego finansowanego przez MNiSW o sygnaturze nr 0027/RS4/2016/54?
2. 2. Jakie aspekty zainteresowań w środowisku akademickim są badane w ramach projektu dotyczącego roli mediów?
3. 3. Jaki wpływ mają przekazy medialne, według opisu projektu naukowego, na aktywność fizyczną wśród studentów?
4. 4. Kto finansuje projekt dotyczący roli mediów w kreowaniu aktywności fizycznej w środowisku akademickim?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się