Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa

by Afiliacja

We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jaką rolę odgrywa klient we współczesnych procesach kreowania wartości przedsiębiorstwa?
2. 2. Czym, oprócz kapitałowego zasilenia, charakteryzuje się potencjał klienta z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa?
3. 3. Dlaczego klient jest uznawany za podstawowy zasób w nowoczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem?
4. 4. Jakie znaczenie ma ocena wartości klienta w kontekście realizacji strategii firmy?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się