Podnoszenie kwalifikacji przez pracowników – obowiązki pracodawcy

by Afiliacja

Przepisy prawa pracy umożliwiają pracownikom podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Należy przez to rozumieć zdobywanie lub uzupełnianie wiedzy i umiejętności przez pracownika. Podnoszenie kwalifikacji jest możliwe z inicjatywy pracodawcy lub za jego zgodą. Jeżeli pracodawca zdecyduje się…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Co oznacza podnoszenie kwalifikacji zawodowych według przepisów prawa pracy?
2. 2. Jakie są dwa sposoby inicjowania procesu podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracownika?
3. 3. Kto może wyrazić zgodę na podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez pracownika?
4. 4. Jakie korzyści dla pracownika może przynieść podnoszenie kwalifikacji zawodowych?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się