Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone

by Afiliacja

Skrzynka pełna udanych rozmów “Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, “Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, “U konkurencji jest taniej”, “To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się?…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jakie jest częste odczucie osoby prowadzącej rozmowę telefoniczną, gdy słyszy zdecydowaną negatywną reakcję ze strony rozmówcy?
3. 2. Jak opisywane są reakcje klientów na oferowane abonamenty w przykładach z rozmów telefonicznych?
5. 3. Jak sugerowane jest podejście osoby prowadzącej rozmowę telefoniczną w sytuacji, gdy klient wyraża niezadowolenie lub brak zainteresowania?
7. 4. O czym warto pamiętać, gdy podczas rozmowy telefonicznej ktoś mówi “To ja się jeszcze zastanowię”?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się