Skrzynka pełna udanych rozmów “Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, “Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, “U konkurencji jest taniej”, “To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się?…
### Pytania Quizowe:
1. 1. Jakie jest częste odczucie osoby prowadzącej rozmowę telefoniczną, gdy słyszy zdecydowaną negatywną reakcję ze strony rozmówcy?
3. 2. Jak opisywane są reakcje klientów na oferowane abonamenty w przykładach z rozmów telefonicznych?
5. 3. Jak sugerowane jest podejście osoby prowadzącej rozmowę telefoniczną w sytuacji, gdy klient wyraża niezadowolenie lub brak zainteresowania?
7. 4. O czym warto pamiętać, gdy podczas rozmowy telefonicznej ktoś mówi “To ja się jeszcze zastanowię”?