Marketing międzynarodowy – wyzwania dla przedsiębiorstw

by Afiliacja

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu próbę wykształcenia w odbiorcach umiejętności podejmowania trafnych decyzji w działalności międzynarodowej…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jakiego rodzaju umiejętności ma na celu rozwijać zbiór studiów przypadku i zadań przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu?
2. 2. Który uniwersytet jest związany z przygotowaniem prezentowanego zbioru studiów przypadku oraz zadań dotyczących działalności międzynarodowej?
3. 3. Jaki jest główny cel prezentowanego zbioru studiów przypadku i zadań w kontekście działalności międzynarodowej?
4. 4. Która katedra Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu jest odpowiedzialna za przygotowanie prezentowanego zbioru studiów przypadku oraz zadań?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się