Kultury prosumpcji

by Afiliacja

Tom 16. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. U podstaw sformułowania problemu legła frustracja spowodowana obserwowanym w literaturze przedmiotu brakiem rozważań dotyczących ograniczeń i odmienności…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jaki numer tomu w serii „Media początku XXI wieku” jest opisywany w tekście?
3. 2. Która instytucja współpracuje przy wydawaniu serii „Media początku XXI wieku”?
5. 3. Co było podstawą do sformułowania problemu w opisywanym tomie serii „Media początku XXI wieku”?
7. 4. Jakie zagadnienia są według tekstu niedostatecznie podejmowane w literaturze przedmiotu, co przyczyniło się do tworzenia treści w opisywanym tomie?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się