Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta

by Afiliacja

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jakie podejście jest zazwyczaj stosowane w badaniach jakościowych przy podejmowaniu decyzji marketingowych?
3. 2. W jakiej dziedzinie dokonania współczesnej psychologii sugerują potrzebę nowego spojrzenia na konsumenta?
5. 3. Dlaczego obserwacje wyniesione z badań jakościowych wymagają ponownej analizy w kontekście współczesnego marketingu?
7. 4. Jakie nowe informacje mogą wpłynąć na tradycyjne podejście do analizy konsumenckiej według psychologii?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się