Eksperci naszych czasów

by Afiliacja

Autorka stawia pytanie o to, kim jest ekspert, i przeprowadza badania ilościowe i jakościowe w zakresie reprezentacji ekspertów trzech telewizyjnych magazynów informacyjnych: TVP1, TVN i TV Trwam. Próbuje zrekonstruować typologię i funkcje ekspertów w tych obszarach. Następnie pyta o ich…

Link afiliacyjny

Produkt

### Pytania Quizowe:
1. 1. Jakie trzy stacje telewizyjne zostały uwzględnione w badaniach dotyczących reprezentacji ekspertów w magazynach informacyjnych?
2. 2. Jakie dwa rodzaje badań przeprowadziła autorka w celu analizy reprezentacji ekspertów?
3. 3. Jakie zagadnienia starała się zrekonstruować autorka w kontekście ekspertów telewizyjnych magazynów informacyjnych?
4. 4. Jaki główny temat porusza autorka w swoim badaniu dotyczącym telewizyjnych magazynów informacyjnych?

Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Top
Pobierz e-booka
Jak budować markę osobistą i zdobyć zaufanie?
Pobierz
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się
Powiadomienie o plikach cookies.
Ten serwis korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie bez zmiany ustawień plików cookies, zakładamy, że zgadzasz się na ich użycie.
Zobacz naszą Politykę Cookies
Zmień ustawienia.
Odrzuć ciasteczka
Zgadzam się