Każda osoba zatrudniona w organizacji posiada potencjał reklamowy, oraz możliwość polecania twojej firmy.
Zastanów się … jeżeli jest u ciebie zatrudnionych x pracowników i każda z tych osób posiada co najmniej 2 konta społecznościowe o uśrednionym zasięgu kilkudziesięciu osób dla konta, jakie policzalne zasięgi reklamowe dostępne są dla twojej firmy, tuż na wyciągnięcie ręki …
Dobrze zmotywowany, oraz utożsamiający się z twoją organizacją pracownik może znacząco wpłynąć na zwiększenie rozpoznawalności twojej firmy, a co za tym idzie przełożyć się na zwiększenie sprzedaży.
Wybierając odpowiednią strategię produktową, oraz dając wolny wybór pracownikom, spróbuj zaangażować pracowników do wspólnych inicjatyw, daj im powód, aby chcieli się pochwalić, a tym podzielić swoje chwile szczęścia zresztą swoich znajomych. Powodzenia !
