Motywowanie

Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Menedżerowie, którzy stwarzają satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie zwiększając wydajność oraz jakość. W tej książce Brian...

Okey, jestem menedżerem wchodzę do biura, dzień dobry, dzień dobry, idzie gładko. Kilka papierków, trochę telefonów, jedna osoba przyszła ze sprawą, chyba biurowy przydup.... daję radę myślałem, że będzie trudniej. Po tygodniu samozadowolenia, jak to zwykle bywa przychodzi szef i chce się dowiedzieć co zrobiłem, czy przypilnowałem, czy załagodziłem konflikty — tak oczywiście, zestresowany już wiem, że przyszły tydzień zapowiada się hardcorowy. Poniedziałek, Panie Marcinie, Pani Izo, Marek, co wy robiliście przez ostatni tydzień, odezwał się chórek .. to i, to i to, dobrze, zaraz to znaczy, że nic. Niezależenie od tego, czy jesteś menedżerem, kierownikiem, czy dyrektorem na pracę z ludźmi jesteśmy skazani i nie jest ona łatwa. Dowiedz się już dzisiaj jak być skuteczny na swoim stanowisku.

Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Menedżerowie, którzy stwarzają satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie zwiększając wydajność oraz jakość. W tej książce Brian...