Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, posiadasz produkty, który są powszechne, przez co nie możesz stworzyć unikalnej społeczności wokół siebie /sklepu internetowego zastanów się...
Tworzenie nowych treści nie przynosi efektu, aż do momentu kiedy tymi treściami będziesz się mógł podzielić z innymi. Artykuły, filmy, materiały graficzne...
Pozycjonowanie, czy można pozycjonować samemu, czy na pewno to się opłaca ? Rozwój sklepów internetowych, przeniesienie wielu usług do internetu, np. Ćwiczenia...
Wybranie e-commerce składa się z próby odpowiedzi na zadane sobie pytanie: Jakie jest twoje zapotrzebowania na funkcjonalność sklepu internetowego? Czy planujesz prowadzić działalność...
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
Dlaczego marketing tradycyjny jeszcze nie umarł ? Ponieważ tradycyjne techniki marketingowe nadal odznaczają się wysoką skutecznością, są powszechnie znane i przyjmowane, oraz...